Første kapittel i historien om Luto ble skrevet samtidig som OL-ilden ble tent på Lillehammer i 1994.
Filosofien var den gang at målrettet identitet selger. Sagt på en annen måte så er god design fortsatt vårt varemerke.


GOD DESIGN STYRKER OMDØMMET
Våre kunders konkurransekraft skal økes gjennom bruk av tydelig og kommuniserende design.
En sterk identitet er grunnlaget for en sterk merkevare.


VISSTE DU AT...
---> Luto kontinuerlig designer visuelle profiler, magasiner, brosjyrer, bøker, messe-/display og annet en
---> naturlig forventer fra et fullsortiments lite byrå.
---> Luto benyttet et tonn sort fløyel for å få den perfekte stemningen til en konsertarena.
---> Luto har levert flere tusen meter med høykvalitets logo- og bildebannere, samt hundrevis av rollups og
---> messe-/display produkter.
---> Luto har utført design og konsept for Nord-Norges spektakulære flotte stand på ONS.
---> Luto sammen med HeatWork har mottatt Merket for God Design for arbeidet med den merkebyggende
---> profilen til selskapet.
---> Luto arbeider med kunder innen alle kategorier, fra de minste til de største selskapene i landet.
---> Det er overhengende fare for at du også blir revet med av et herlig engasjement hos Luto.
---> Ta kontakt for hva vi kan gjøre med ditt prosjekt.